2013. március 11., hétfő

Köszöntelek!

Harmadik gyermekemmel
Abosné Lazányi Mariann vagyok, végzettségem szerint matematika-informatika tanár. Szívem szerint inkább csak informatika :-)
Dunakeszin élek férjemmel, és (egyelőre) három gyermekemmel (egy lány – 7 éves, és két fiú – 5 és 2 évesek). Nagyon szeretek tanítani. Műveltem ezt már középiskolában, érettségi utáni képzésben angolul, valamint felnőttképzésben tanfolyamon.

Sok kismama ismerősöm keresett meg mostanában azzal, hogy egy kicsit mutassam meg az Excel vagy a Word használatát, mert ők állást keresnek, és bizony ezek a programok a követelmények között vannak. Aztán arra gondoltam, hogy hány ilyen kismama lehet még, aki idegenkedik ezektől a programoktól, vagy akár általában a számítógéptől, de sajnos a munkaerőpiacon hátrányban vannak emiatt (is).

Úgy gondoltam, ezt a hátrányt egy kis tanulással le lehet dolgozni, és ezért indítottam ezt a blogot. Szeretném megmutatni Nektek, hogy nem nagyobb ördöngösség az irodai programokat sem használni, mint a levelezőrendszert, vagy a Facebookot, és azt, hogy a következő állásinterjún magabiztosan mondhassátok, hogy „Igen, tudom használni az irodai programokat!”

És neked miben segíthetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, oszd meg velem a bejegyzéssel kapcsolatos gondolataidat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...