2016. szeptember 21., szerda

Esemény felvétele Google Naptárba

Egy korábbi bejegyzésemben említettem, hogy ebben a tanévben kipróbálom a Google Naptár rendszeres használatát. Ennek érdekében igyekszem minden új eseményt, amiről csak tudok, felvinni a naptárba. Ha te is szívesen használnád ezt az eszközt, most egy videóban megmutatom, hogy is lehet új eseményt felvinni, és amilyen beállítási lehetőségeid vannak az eseményekhez.



Remélem, segítettem ezzel a kis összeállítással abban, hogy te is bátrabban kipróbálhasd a Google Naptárát. Ha kérdésed van a videóval kapcsolatban, bátran tedd fel itt a blogon, vagy a videó alatt egy megjegyzésben!

Szép napot!

3 megjegyzés:

  1. Kedves Mariann!

    Köszönöm szépen a videót. Nekem az lenne a kérdésem, hogy milyen képernyővideó készítő programmal dolgozol? Ha egyszer ezzel kapcsolatosan lenne egy kis útbaigazítás, azt nagyon szépen megköszönném. Hátha esetleg mást is érdekelne a téma. Előre is köszönöm: Irma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Irma!

      Ezt a programot használtam most a videó elkészítéséhez:

      http://www.apowersoft.hu/ingyenes-online-kepernyorogzito

      Először használtam, de nagyon megtetszett, úgyhogy valószínűleg egy ideig még ezt fogom használni. Ingyenes megoldás, így nyilván vannak korlátozásai, de amire nekem kell, arra pont elég.

      Köszönöm a témaötletet, a jövőben igyekszem róla készíteni egy kis bemutatót :-D

      Szép napot!

      Maja

      Törlés
    2. Kedves Maja!

      Köszönöm szépen. Már fel is telepítettem a gépemre. Egy gyors próbát tettem, és nagyon tetszik. Azért, ha részletesen bemutatnád, sokunknak segítség lehetne. :)

      Törlés

Kérlek, oszd meg velem a bejegyzéssel kapcsolatos gondolataidat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...