2016. január 26., kedd

Kérdezős hét

Szerettem volna mára is egy új blogbejegyzéssel készülni, de az élet közbeszólt. Tegnap elestem, és ráestem a csuklómra, így most fásliban gépelek. Mivel ez elég nehézkes, és a eze is fáj, úgy döntöttem, rövidre fogom, és hagyom, hogy most ti írjatok.

Két hete egy Facebookos bloggercsoport tett fel nekem kérdéseket, és az jutott eszembe, hog ymiért ne adhatnám meg a blog olvasóinak is ezt a lehetőséget? Úgyhogy íme, most lehet kérdezni. A szabályok a követezők:

1. A kérdéseiteket a bejegyzés alatti hozzászólásként tehetitek fel, mégpedig 2016. január 29. péntek éjfélig.

2. Válaszolni az utána következő kedden fogok, lehetőség szerint egy újabb bejegyzésben. Remélhetőleg addigra már gépelni is tudok többet.

3. A kérdések témája most legyen számítógép használattal kapcsolatos, azon belül is korlátozódjunk az Internethasználat, Gyerekek és számítógép, Gyerekek és Internet, valamint az Irodai programok témaköreire. Remélem, ezzel nem határolom be túlságosan a kérdések körét.

Nos, lassan elfárad a kezem, úgyhogy várom a kérdéseket!

Szép napot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, oszd meg velem a bejegyzéssel kapcsolatos gondolataidat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...