2016. március 20., vasárnap

Ez történt a héten...

Nagyon érdekes, és nagyon sűrű hetem volt. Persze-persze, volt a négynapos hétvége, ami azért négy gyerekkel eleve elég pörgőssé teszi. De azért a Maja Sulijával is rengeteg munkám volt.

1. Vendégblogoltam

Március 16-án megjelent életem első vendégblog cikke a Rendteremtőn. Csányi Andi arra kért, írjak valamit ami összeköti a tavaszi nagytakarítást és a számítógépet. Ebből született a Hogyan tarts rendet a számítógépeden? című cikk.
Szerintem elég jól sikerült, remélem, lesz, akinek hasznára válik majd.

2. A nagy bejelentés

A legnagyobb munkám egy olyan dologgal kapcsolatos, amire már nagyon régóta készülök. Tervezgetem, formálgatom, és most útjára bocsátottam.

Összeállította egy kis tanfolyamot, mely 5 hét alatt segít megbarátkozni a táblázatkezeléssel, pontosabban az Excel programmal. Ez az Excel Villám tanfolyam, melyre a tegnapi napon, március 19-én elindult a jelentkezés.

Ha te is szeretnéd megtanulni a táblázatkezelést, de rettegsz az Exceltől, ezért nem mersz belevágni egy drága, full extrás tanfolyamba, akkor nézd meg az Excel Villámot! Segítek, hogy a tanfolyam végén magabiztosabban vágj neki az Excel tanulás hosszú, de izgalmas útján. Ráadásul mindezt otthon, a saját fotelodban, vagy székeden teheted, akár a gyerek mellett is. 

Ha érdekel, mi az ajánlatom, kattints ide, és olvasd el!

Szép napot!

Maja


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, oszd meg velem a bejegyzéssel kapcsolatos gondolataidat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...