2014. augusztus 22., péntek

A Pinterest tud magyarul

Itthon is rengetegen használják már a Pinterestet, bár még mindig találkozom néha olyanokkal, akiknek el kell magyarázni a szolgáltatás lényegét. Sokan azért idegenkedtek tőle, mert a felület angol nyelvű volt. Azonban most már ez sem lehet indok, hiszen már viszonylag régóta lehetőség van arra, hogy a felület nyelvét magyarra állítsuk. Még nem volt időm írni erről, de most pótolom eme elmaradásomat. Gondolom, elég sokan már túl vannak ezen a beállításon, de hátha vannak még olyanok, akiknek újdonság, ami itt következik.

1. A jobb felső sarokban kattints a nevedre, majd az így lenyíló menüben kattints a Settings menüpontra.


2. A megjelenő oldalon keresd meg a Language feliratot, és a mellette található sor végén a lefele mutató nyíllal nyisd ki a legördülő menüt.


3. Ebben a menüben keresd meg a Magyar feliratú sort, és kattints rá.


4. Végül a jobb alsó sarokban keresd meg a piros színű Save settings gombot, és kattints rá, ezzel elmented a változásokat.


A beállítások oldal azonnal magyarra vált, ha mindent jól csináltál. Akár ellenőrizheted azt is, hogy megfelelő ország van-e megadva a nyelv alatti sorban. Ha nem, azt is hasonlóan állíthatod át. ne felejtsd újra megnyomni a Beállítások mentése gombot.

A Pinterest főoldalára úgy tudsz visszalépni, hogy az oldal tetején, középen egyszer rákattintasz a Pinterest feliratra. Ezentúl a Pinterest oldaltól jövő e-mailek is magyar nyelven jönnek majd!

Szép napot!

9 megjegyzés:

  1. Kedves Mariann!
    Nagyon megörültem, hogy ilyen segítő kész vagy a számítógép kezelés terén! "A Pinterest tud magyarul" viszont nem sikerül magyarra váltanom. Nekem nem is az a kezdő kép jön be,mit nem csinálhatok jól??? Üdv:Ági

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ági!

    Nagyon örülök, hogy érdekel a blogom, és találtál rajta számodra is hasznos dolgot.

    Valóban, a cikk írása óta kicsit változott a felület, így most ha a nevedre kattintasz, akkor a tábláidhoz jutsz, nem egy lenyíló menübe. Viszont itt a tábláidnál a jobb felső sarokban a neved alatt találsz egy kis fogaskerék ikont. Erre kattintva megjelenik egy menü, amiben az "Edit settings" menüpontot kell választani, és akkor már eljutsz a beállítási oldalra, amit a cikkben a 2. lépésben látsz. A továbbiakban ugyanúgy megy a nyelv átváltása, ahogy le van írva.

    Amennyiben nem sikerül így sem, szólj, és kitaláljuk, mi más lehet a gond.

    Szép napot!

    Maja

    VálaszTörlés
  3. Kedves Mariann! Nagyon szeretem a pinterest oldalt de én sem tudok angolul és érdeklődve hallom, hogy át lehet állítani magyarra.Sajnos többszöri próbálkozás után sem találom az általad jelzett fogaskereket, nem jelenik meg. Mit csinálok rosszul.Sajnos nem vagyok egy virtuóz a számítógép kezelésében.Tudnál segíteni? Baráti üdvözlettel:Feri.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Mariann!Az előbb probáltam a nevemre rákattintani, de nem jelent meg semmi. Mit csináltam rosszul.

    VálaszTörlés
  5. köszönjük a segitő tanácsokat

    VálaszTörlés
  6. Kedves Maja! Nekem nem a magyar felülettel van gondom, mikor én csatlakoztam, eleve a magyar felület jött be. Amivel problémám van: Van nekem egy gasztrogyűjteményem és kb. másfél hónapja a pinek alól eltűntek a képaláírások. Nem tudom, én nyomtam el valamit véletlenül, vagy a Pinterest központilag vette le őket. Nem tudom tudsz-e erről valamit, és esetleg, hogyan tudnám visszaállítani a képaláírásokat. Segítségedet és válaszodat előre is nagyon köszönöm Üdvözlettel: Kránitz Ágnes

    VálaszTörlés
  7. Akinek csak a számítógép van annak mit kell tenni ahhoz,hogy létre jöjjön a magyarra váltás? Üdv. Marcsika

    VálaszTörlés

Kérlek, oszd meg velem a bejegyzéssel kapcsolatos gondolataidat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...