2014. március 2., vasárnap

Döcögős bejegyzések

Csak azért írok, hogy elnézést kérjek Tőletek. Tudom, ismét rendszertelenek és ritkák lettek a bejegyzések, pedig nagyon igyekeztem, hogy legalább heti kétszer írjak. De az elmúlt két hétben Évikém megint nagyon nyűgös lett, és esténként, amikor végre elvileg lenne időm írni, akkor annyira sír, hogy gyakorlatilag egyfolytában kézben van :-( Az sem ritka, hogy hajnali fél 2 körül alszunk csak el... Ilyenkor persze napközben is használhatatlan vagyok.

Ráadásul a múlt héten a nagyobbik lányom, Eszter is itthon volt három napot, ebből egyen beteg volt, a másik kettő szimplán iskolai szünet volt, így nem nagyon tudtam akkor sem dolgozni, kihasználtam, hogy végre csak "ketten" vagyunk (persze Évivel kiegészítve). Beszélgettünk, leckét írtunk, és varrni tanítottam.

No, ezért nem készülnek a bejegyzések. Így ismét türelmet szeretnék tőletek kérni. És a kérdéseiteket azért nyugodtan feltehetitek, az e-mailekre napközben többször is ránézek, igyekszem válaszolni. Ha pedig szeretnétek mégis azonnal tudni, hogy mikor írok újra, a jobb felső sarokban fel tudtok iratkozni blogértesítőre egy név és egy e-mail cím megadásával.

Szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Vannak nehezebb időszakok a picik életében, biztos oka van a nyűgösségének.
    Én minden bejegyzésednek nagyon örülök, akkor is, ha ritkábban írsz, mert sokat tanulok az írásaidból. Köszönöm!
    Nyugodtabb heteket kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, Márta, jó tudni, hogy azért van, aki olvassa a blogot. Örülök, hogy tetszenek a bejegyzések, igyekszem majd azért írni.
      Mint kiderült, elképzelhető, hogy a kislányomnak refluxa van, és ezért sír mostanában ennyit. tehát igazad van, oka lehet a nyűgösségnek, Azért remélem, nemsokára találunk megoldást, és gyógymódot számára, és úgy mindenkinek jobb lesz.

      Törlés

Kérlek, oszd meg velem a bejegyzéssel kapcsolatos gondolataidat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...